Jumat, 11 Juni 2021

Banal Na Aso

Watch the video for Banal Na Aso Santong Kabayo from Yanos Best Of Yano for free and see the artwork lyrics and similar artists. Learn to play Banal Na Aso Santong Kabayo by Yano.


Skusta Clee Updated Playlist 2019 Playlist Rappers Music

Includes the main riff chorus riff solo 1 solo 2 and outroPlease like share and subscribe.

Banal na aso. Banal Na Aso Lyrics. Christian Faraon sings Kailangan Kita 0245. Banal na aso santong kabayo Natatawa ako hihihihi Banal na aso santong kabayo Natatawa ako hihihihi Sa yo Nangangaral sa kalye ang isang lalake Hiningan ng pera ng batang pulubi Pasensya na para daw sa templo Pangkain lang po sabi ng paslit Talagang di ba pupwede.

May 12 2021 0210PM. Jerold naagaw ang spotlight kay Yang-Yang 0245. Do not reupload this Video Do not use this Audio for your own YouTube Karaoke or Instrumental channelwebsit.

No copyright infringement intendedFor Entertainment purposes OnlyCopyright. Janine Berdin - Banal na Aso LyricsDisclaimer. Sabi ng tsuper Em7 Kase may nanghuhule.

Banal Na Aso Santong Kabayo tab by Yano with chords drawings easy version 12 key variations and much more. I do not own anything. Verse Em7 C Kaharap ko sa dyip ang isang ale Em7 C Nagrorosaryo mata niyay nakapikit Em7 Pumara sa may kumbento C Sa babaan lang po.

Banal Na Aso Santong Kabayo song from the album Best Of Yano is released on Nov 2001. Facebook is showing information to help you better understand the purpose of a Page. And earn IQ Suggest correction.

Im english dont even know what hes saying but I still love to sing along. Hee hee hee hee hee hee hee hee Hee hee hee hee hee hee hee hee Hee hee hee hee hee hee hee hee Hee hee hee hee hee hee. Banal Na Aso Santong Kabayo Lyrics.

Banal na aso santong kabayo Natatawa ako hihihihi Banal na aso santong kabayo Natatawa ako hihihihi Sa yo Nangangaral sa kalye ang isang lalake Hiningan ng pera ng batang pulubi Pasensya na para daw sa templo Pangkain lang po sabi ng paslit Talagang di ba pupwede. Giselle Saguban sings Banal Na Aso Santong Kabayo. Giselle Saguban sings Banal Na Aso Santong Kabayo.

Banal na Aso Band. Lumipat ng pwesto ang lalake Anuman ang iyong ginagawa sa iyong kapatid Ay siya ring ginagawa mo sa akin. Lumipat ng pwesto ang lalake Banal na aso santong kabayo Natatawa ako hihihihi Banal na aso santong kabayo.

Christian Faraon sings. Kaharap ko sa dyip ang isang ale Nagrorosaryo mata niyay nakapikit Pumara sa may kumbento Sa babaan lang po sabi ng tsuper kase me naghuhuli. This song is sung by Yano.

And earn IQ Suggest correction. May 12 2021 0210PM. The duration of song is 0425.

AcousticHeaven Terms of Use Please do not. 8 talking about this. C Mura pa rin ng mura ang ale Chorus Em7 D C Banal na aso santong kabayo Em7 D C Natatawa ako hi hi hi hi Em7 D C Banal na aso santong kabayo Em7 D C Natatawa ako.

By helping UG you make the world better. By helping UG you make the world better.


Kokoi Baldo S Banal Na Aso Santong Kabayo Reggae Version Cover Song Cover Songs Reggae Songs


0 komentar: